7/14/16

NJE DITE ME SHI NE KURBET


12:04
Një dëshirë po e kam sot,
Në k'të ditë t'mbushur plot me shi.
Zog mu bo, me fluturu kot,
Veç me ndalu në atë Shqipni.
Në atë vendin tim ku kam le,
Se malli për të është te m'tret,
Për atë zot unë po t'bëj be;
S'kalohet jeta vetëm n'kurbet.
M'ka marrë malli nanën me pa,
E di që sytë ia kam mbush me lotë.
I kam pas thanë:- Vetëm kurrë s'të la,
E shihe pak se ku jam sot!
Edhe për babën malli po më merr,
Se me mund m'ka rrit e m'ka bo burrë.
E unë lotin në sy ia kam ter,
Se në ketë jetë s'ia dita kurrë.
Më ka marrë malli per vëlla e motër,
Nipa e mbesa krejt m'i përqafu.
Dua bashkë të jemi në atë votër
E kurrë më mos m'u largu.
Edhe ajo vajza po më kujtohet,
Sytë e saj plot bukuri,
Fytyra e saj nuk më harrohet
Me atë buzëqeshje si fëmijë.
I kam pas thanë se kam m'i shkrujt,
Sa të shkoj n'vend kam ma kujtu.
Për herë t'parë prej fjale kam lujt,
Asnjë mesazh s'ia kam dërgu.
E tani shiu ka ndaluar,
Unë s'po mundem më me shkrujt.
Krejt mendja më është bllokuar;
Vargjet e diellit i përkasin tjetërkujt.
19:07
Disa orë kanë kaluar,
Shiu prap n'dritare më trokiti.
Mendja shpejt është kthjelluar,
Thash:- vargjeve prap po i'a nisi.
Në gjumë më erdhën shumë mendime,
Material për timen poezi.
Më së shumti ishin kujtime
Që asnjëherë s'më lan' n'qetësi.
M'u kujtua ajo ditë maji
Kur një mesazh e nisa kutrum,
S'e di i kujt ishte faji,
Veç e di që na lëndoi shumë.
Ndoshta faji ishte i jemi,
Që e nisa atë mesazh.
Ndoshta ishte dhe i joti,
Që përgjigjen shpejt e pashë.
Më mirë fajin po e lëmë jetim,
Se ashtu i ka ''lezet'' me mbet.
Ato çaste po i mbajme si kujtim
Deri sa t'i bëjmë prap realitet.
M'ka marrë malli edhe për do persona
Që veç një herë i kam parë në jet'.
U kam pas thënë që do të takona
Sa ta bëje zoti kismet.
Tani vitet kanë fluturuar,
Për zotin janë bërë shumë!
Ne, më s'jemi takuar,
Njëri-tjetrin e harru'm
Më ka marrë malli për krejt,
Edhe për ato që s'më kan' dasht;
Të gjitha i harron në kurbet,
Se e kupton;Kjo jetë s'është e gjat'
Izmir Todaj - Greqi 2012
Shkëputur nga blloku, "Poezi Emigranti".

No comments:

Post a Comment