12/6/14

Ujku dhe qengji ( fabulë )

M'i forti në këtë jetë, 
punon dhe bën si do vetë. 
Një qengj i majmë shumë 
pi ujë në lumë. 
Një ujk u lëshua 
dhe iu afërua: 
Uria e kish shtrënguar 
dhe kish dalë për të gjuar. 
- Pse trumbullon ujë?, - thotë gjakëtori, 
se kur e pa gengji nga frika përmori. 
- Zot' i math, - tha qengj' i ngratë, - 
Ndëgjomë, jeta t'u ngjatë, 
mos u zemëro, 
të lutem shiko. 
Zot, lumi shkon poshtë, ti pi përmi mua 
ujë të kulluar, 
- Jo! U trumbullua. 
Pastaj kam ndëgjuar 
që më ke sharë 
një vit më parë. 
- Zot, s'kesha lerë. 
- Yt vëlla. - Po s'kam. - Të tjerë, 
yt at, qentë dhe baritë 
rrin' e më shajnë përditë, 
nukë kam dyshim, 
ndaj sot s'ke shpëtim, 
se për këtë shkak 
dua të marr gjak. - 
Dhe u hodh e zuri, 
ndë një pyll e shpuri, 
e mbyti, e çqeu, 
se kshtu i pëlqeu.


1 comment:

  1. O Andon cke me ujkun?Duhet te dish o Andon se ujku bythen ta kafshon.:-):-):-):-):-)

    ReplyDelete