12/6/14

Lopa, Dhija, Delja dhe Luani ( fabulë)


Ndë kohë të vjetër, 
një lop' e një dhi 
dhe një dele tjetër 
bënë shoqëri 
bashkë me luanë 
dhe për gja tok vanë. 
Një ditë të shtunë, 
një zorkadhe zunë 
brënda në një ferrë. 
Luani, sakaqëherë, 
e mori e çau, 
me thonj vet' e ndau. 
Bëri katër copa, 
ashtu si desh lopa: 
"Cop' e madhe, tha, për mua, 
se jam luan dhe kshtu dua, 
Cop' e dytë, besa-besë, 
më bie vetë në pjesë, 
doni, s'doni, do ta marr, 
se sot s'jemi barabar. 
Dhe këtë copën e tretë 
jam i zoti e marr vetë, 
si kam gjithnjë zakonë, 
Cop' e katrëtë, për zonë, 
imja qoftë, pa dyshim, 
se jam trim. Ndë kohë të vjetër, 
një lop' e një dhi 
dhe një dele tjetër 
bënë shoqëri 
bashkë me luanë 
dhe për gja tok vanë. 
Një ditë të shtunë, 
një zorkadhe zunë 
brënda në një ferrë. 
Luani, sakaqëherë, 
e mori e çau, 
me thonj vet' e ndau. 
Bëri katër copa, 
ashtu si desh lopa: 
"Cop' e madhe, tha, për mua, 
se jam luan dhe kshtu dua, 
Cop' e dytë, besa-besë, 
më bie vetë në pjesë, 
doni, s'doni, do ta marr, 
se sot s'jemi barabar. 
Dhe këtë copën e tretë 
jam i zoti e marr vetë, 
si kam gjithnjë zakonë, 
Cop' e katrëtë, për zonë, 
imja qoftë, pa dyshim, 
se jam trim.


No comments:

Post a Comment