8/12/16

CADRA PA SHI


Une e gjeta neper shi,
Me cadren e mbyllur, nen trishtimin e zvargur.
Me syte e permbytur ne lageshti,
Nga ku pikonte shpirt i lagur.
Une eca me te, neper shi,
Tek kembet baltrave i zhyste fort,
E pellgjeve linte pasqyrimin e tij,
E nga te qenit njeri i vinte ndot.
Une i fola neper shi,
Me gjuhen e cadrave te mbyllura.
Se si ma ktheu nuk e di !
S'i kuptova dot rrokjet e mykura.
Une e ftova neper shi,
Te pinim kafe te zeze.
Te ndiznim nga nje heshtje gri,
Bashtingellorce te benim muhabet.
Une e lashe neper shi, duke mardhur,
Tek me pershendeti ngrohte.
S'kishe si te kaloje nga shpirti i tij i zbathur,
E me shpirt te mos visheshe plot!
Tani, qe dielli shkon,
Te kaperceje horizontin, te behet hene.
Cadra ime me tregon,
Cadra e tij c'i kish thene;
..."Njerezit e shiut, jane hiri i shkrumbeve,
Ndaj tim zot, mos ma perqesh!
Ne kete bote zemeroret digjen ne turren e druve.
Keta te dy e dine, ama le te mbetet mes nesh! "
• Y.D Lottus •

No comments:

Post a Comment